Michał Modro

Radca prawny | Ekspert organizacji pracodawców | Nauczyciel akademicki | Obsługa procesów cyfryzacji, stron www, aplikacji mobilnych | RODO | Rynek zdrowia | 20 lat praktyki

Michał wykorzystuje wiedzę i doświadczenie, które nabył w czasie pracy w Narodowym Funduszu Zdrowia (wcześniej Kasach Chorych) i Ministerstwie Zdrowia.

Michał również aktywnie uczestniczy jako ekspert w konsultacjach społecznych dotyczących aktów prawnych z zakresu life sciences, jak i w pracach legislacyjnych, w tym w posiedzeniach sejmowych i senackich komisji zdrowia.

Jest prelegentem wielu konferencji i seminariów z zakresu prawa farmaceutycznego i medycznego, a także prawa konkurencji. Jest autorem licznych publikacji i szkoleń. Współpracuje z www.medexpress.pl ,Menedżerem Zdrowia, TOK FM, Gazetą Wyborczą, Rzeczypospolitą, Onet.pl oraz wp.pl

Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Collegium Humanum. 
Ekspert w dziedzinie prawa medycznego, farmaceutycznego oraz prawa zamówień publicznych Polskiej Federacji Szpitali oraz Konfederacji Pracodawców Lewiatan.

Michał Modro o Klubie Inteligencji Biznesu

Klub Inteligencji Biznesu z samej nazwy obejmuje wartości, które mi odpowiadają. 

Jest „Klubem”, a więc stowarzyszeniem, grupą osób o wspólnych zainteresowaniach. Te  wspólne zainteresowania dotyczą rozwoju osobistego i własnego biznesu.  

Jest „Klubem Inteligencji”, a więc stowarzyszeniem, grupą osób nakierowanych (od łac. intelligentia – zdolność pojmowania, rozum)  na zdolność do postrzegania, analizy i adaptacji do zmian otoczenia, zdolność rozumienia, uczenia się oraz wykorzystywania posiadanej wiedzy i umiejętności w różnych sytuacjach. 

Jest „Klubem Biznesu”, a więc stowarzyszeniem, grupą osób o zainteresowanych przedsięwzięciami handlowymi lub produkcją przynoszącymi zysk.
Łączy "Inteligencję" z "Biznesem".

Klub Inteligencji Biznesu jest  business class!!!

Nasze wartości

WOLNOŚĆ

wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej

ZAUFANIE

budujemy wzajemne relacje z pełną świadomością, że jest to proces, który ma swoją dynamikę i etapy

SKUTECZNOŚĆ

korzystamy z nowoczesnych narzędzi dotarcia do szerokiej bazy potencjalnych klientów

SERDECZNOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ

zależy nam na dobrej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu