Piotr Alchimowicz
Niemal ćwierć wieku zamieszany w reklamę. Wciąż z dziecinną radością szukający nowych dróg pomimo dyrektorowania w McCann-Erickson, OgilvyOne Worldwide Poland, Gruppa66Ogilvy, Ogilvy Interactive, TIPPINGPOINT. Może właśnie dlatego zebrał pokaźną liczbę nagród w tym pierwszego polskiego Lwa z Cannes za DM.
Jest doświadczonym jurorem festiwalowym z Cannes, Złotych Orłów, KTRów.
Współtworzył wizerunki i działania wielu największych i najbardziej interesujących marek, zapisując na swoim koncie prawie cały alfabet reklamy od ABSOLUT do ZDROVIT; poprzez ALGIDĘ, BMW, BOLS (Łódka), BAT, CALGON, CERUVIT COCA-COLĘ, CAMELA, DOSIĘ, ERGO HESTIĘ, FERRERO, FORTIS, FORDA, GE Money, GM, HERBAPOL, HOCHALND, HP, IBM, IKB, ING, JAPAN TOBACCO, KRAKÓW MIASTO, L’OREAL, MERCK, MINI, NESTLE, OPTIMĘ (BGŻ), PLUSA, PKO (BP), POLPHARMĘ, RADIO ESKA, SAP, SIÓDEMKĘ, SOPLICĘ (WTK), UNIQĘ, YOPLAIT, VANISH, VOLKSWAGEN BANK DIRECT, VTS, WAWEL. Pozostawił sobie w rezerwie kilka specjalnych liter jako wyzwanie na później.
Współpracował jako wykładowca i szkoleniowiec z Miami Ad School, Akademią SMB, Szkołą Mistrzów Reklamy czy Akademią KTR. Twórca kategorii festiwalowej Active Advertising.
Nasze wartości
WOLNOŚĆ
wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej
ZAUFANIE
budujemy wzajemne relacje z pełną świadomością, że jest to proces, który ma swoją dynamikę i etapy
SKUTECZNOŚĆ
korzystamy z nowoczesnych narzędzi dotarcia do szerokiej bazy potencjalnych klientów
SERDECZNOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ
zależy nam na dobrej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu