Piotr Alchimowicz

Niemal ćwierć wieku zamieszany w reklamę. Wciąż z dziecinną radością szukający nowych dróg pomimo dyrektorowania w McCann-Erickson, OgilvyOne Worldwide Poland, Gruppa66Ogilvy, Ogilvy Interactive, TIPPINGPOINT. Może właśnie dlatego zebrał pokaźną liczbę nagród w tym pierwszego polskiego Lwa z Cannes za DM.
Jest doświadczonym jurorem festiwalowym z Cannes, Złotych Orłów, KTRów.

Współtworzył wizerunki i działania wielu największych i najbardziej interesujących marek, zapisując na swoim koncie prawie cały alfabet reklamy od ABSOLUT do ZDROVIT; poprzez ALGIDĘ, BMW, BOLS (Łódka), BAT, CALGON, CERUVIT COCA-COLĘ, CAMELA, DOSIĘ, ERGO HESTIĘ, FERRERO, FORTIS, FORDA, GE Money, GM, HERBAPOL, HOCHALND, HP, IBM, IKB, ING, JAPAN TOBACCO, KRAKÓW MIASTO, L’OREAL, MERCK, MINI, NESTLE, OPTIMĘ (BGŻ), PLUSA, PKO (BP), POLPHARMĘ, RADIO ESKA, SAP, SIÓDEMKĘ, SOPLICĘ (WTK), UNIQĘ, YOPLAIT, VANISH, VOLKSWAGEN BANK DIRECT, VTS, WAWEL. Pozostawił sobie w rezerwie kilka specjalnych liter jako wyzwanie na później.

Współpracował jako wykładowca i szkoleniowiec z Miami Ad School, Akademią SMB, Szkołą Mistrzów Reklamy czy Akademią KTR. Twórca kategorii festiwalowej Active Advertising.

Nasze wartości

WOLNOŚĆ

wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej

ZAUFANIE

budujemy wzajemne relacje z pełną świadomością, że jest to proces, który ma swoją dynamikę i etapy

SKUTECZNOŚĆ

korzystamy z nowoczesnych narzędzi dotarcia do szerokiej bazy potencjalnych klientów

SERDECZNOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ

zależy nam na dobrej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu