O klubie

W Klubie pomagamy sobie nawzajem i rozwijamy wspólnie biznesy. Ideą Klubu jest łączenie tradycji z nowoczesnością: koncepcji zrzeszania biznesu z nowoczesną komunikacją oraz promocją. Inspirujemy, dzielimy się wiedzą, integrujemy, wspieramy w rozwoju. Klub nie ma charakteru regionalnego czy miejscowego - gromadzi osoby z całej Polski a także z zagranicy.

KLUB TO (OSTATECZNY) KATALIZATOR

KAŻDA relacja biznesowa
KAŻDY pomysł biznesowy
KAŻDE wyzwanie biznesowe

DZIĘKI KLUBOWI STAJE SIĘ SZYBCIEJ, BARDZIEJ, ŁATWIEJ

ZOBACZ OPINIE

Klub buduje relacje zarówno z biznesem, jak i szeroko pojętym otoczeniem biznesowym angażując się w działania prospołeczne.

Misja Klubu: EKONOMIA | EFEKT | ETYKA

BIZNES
▶ Firmy lub osoby aktywnie reprezentujące firmy budujące teraz lub mogące budować w przewidywalnej przyszłości pozycję Klubu.

EKSPERCI
▶ Firmy lub osoby oferujące:niestandardową wiedzę, niestandardowe doświadczenia, niestandardowe usługi, niestandardową wizję.

MEDIA
▶ Tradycyjne i nietradycyjne platformy komunikacyjne.

SYMPATYCY
▶ Partnerzy merytoryczni, partnerzy wizerunkowi, autorytety niezwiązane bezpośrednio z biznesem, organizacje branżowe.

OBSERWATORZY
▶ Osoby na chwilę obecną niebędące we właściwej pozycji biznesowej, osoby planujące i aspirujące.

Dostępne możliwości dla Klubowiczów w statusie Gold Member

WIEDZA I INSPIRACJA

"W teorii nie ma różnicy pomiędzy teorią a praktyką. W praktyce - jest"
Lawrence Peter Berra

  • Każdy z nas prowadząc biznes doświadcza nowych wyzwań, na które można skutecznie odpowiedzieć wyłącznie z poziomu wiedzy i praktyki.
  • Eksperci Klubu to osoby z ogromnym doświadczeniem i sukcesami. W tym gronie znajdują się twórcy dużych i dochodowych organizacji, autorytety ze świata dyplomacji oraz uznani rynkowo specjaliści. Chętnie dzielą się swoim doświadczeniem podczas spotkań indywidualnych i prowadzonych przez siebie warsztatów.

BUDOWA RELACJI

Sprawna i szybka wymiana kontaktów (social media, spotkania networkingowe, konferencje, targi) są skuteczną metodą prospectingową, ale nie budują głębszych relacji.

  • Wierzymy, że największe możliwości pojawiają się wyłącznie z czasem i w gronie sprawdzonych biznesowo osób, które dysponują niestandardowymi możliwościami.
  • Odwołujemy się w tym względzie do najlepszych wzorów takich jak wpływowe klubu alumni czy pokoleniowe Kluby biznesowe. Przyciągamy wartościowe osoby i świadomie zarządzamy procesem budowy relacji.

PROSPECTING

Wydarzenia Klubu, nasze zaangażowanie w konferencje i targi oraz aktywność w sieci przyciąga osoby, z którymi możesz wejść w relacje handlowe. Podejmowane przez naszych Klubowiczów działania prospectingowe wykraczają daleko poza grono Klubowiczów.

  • Nawiązaliśmy szerokie relacje międzynarodowe skutkujące możliwością wymiany handlowej.

MARKA OSOBISTA

Zdobądź Kluczowe kompetencje do budowania marki osobistej. Dostępne dla Ciebie know-how uwzględnia obszary takie jak autoprezentacja, promocja treści w social media, prospecting online. Dostępne w ramach Klubu możliwości związane z efektywną budową marki osobistej to:

  • Know-how dopracowywany latami
  • Wsparcie społeczności Klubu bezpośrednio związane z działaniami w social media

Społeczność Klubu kooperuje ze sobą na wielu poziomach i w wielu trybach wykorzystując dostępne możliwości. 

DOŁĄCZ DO NAS

Klub Inteligencji Biznesu wyróżnia się wśród innych organizacji biznesowych bardzo dobrą znajomością online marketingu, co sprawia że mamy tutaj do czynienia z innym rodzajem organizacji! Poziom wsparcia przy budowie swojej marki osobistej na takich portalach jak LinkedIn jest wysoki i pozwala w krótkim czasie wejść na pozycję eksperta w swojej branży. Jestem bardzo zadowolony z przejrzystych zasad a także dobrej komunikacji jaka panuje w Klubie!

Marek Jasiński
Project Manager w Reliance

Klub Inteligencji Biznesu to nie tylko spotkania, warsztaty czy panele, to przede wszystkim wyjątkowa społeczność ludzi biznesu.

Atmosfera i wyjątkowe relacje, sprawiają że mamy jeszcze większą motywację do pracy w swoich firmach. Zarząd Klubu konsultuje z nami nowe pomysły, sprawia że wszyscy jeszcze bardziej czujemy się odpowiedzialni za jego funkcjonowanie.
Bardzo polecam Klub Inteligencji Biznesu jako wyjątkową, niepowtarzalną społeczność. Zapraszamy do dołączenia do naszego grona.

Bogumiła Truchel
Business & Private Concierge

Rozwój relacji nigdy nie był tak prosty, dzięki dostępności do platform online, a jednocześnie trudny przez kumulujący się szum informacyjny. To w Klubie nabrałam wprawy jak efektywnie selekcjonować najbardziej użyteczną wiedzę w obszarze online marketingu na LinkedIn. Jak ją implementować w swoich działaniach.

Polecam współpracę z Klubem Inteligencji Biznesu zarówno start-up'om, jak i zaprawionym w boju organizacjom. Gwarantuję, że spojrzenie na zarządzanie, online marketing i social media przez inną optykę Was zaskoczy i przyniesie wiele inspiracji.

Ela Czaczyńska
Marketing usług prawnych

Klub Inteligencji Biznesu z samej nazwy obejmuje wartości, które mi odpowiadają. 

Jest „Klubem”, a więc grupą osób o wspólnych zainteresowaniach. Te wspólne zainteresowania dotyczą rozwoju osobistego i własnego biznesu.  

Jest „Klubem Inteligencji”, a więc grupą osób nakierowanych (od łac. intelligentia – zdolność pojmowania, rozum)  na zdolność do postrzegania, analizy i adaptacji do zmian otoczenia, zdolność rozumienia, uczenia się oraz wykorzystywania posiadanej wiedzy i umiejętności. 

Jest „Klubem Biznesu”, a więc grupą osób o zainteresowanych przedsięwzięciami handlowymi lub produkcją przynoszącymi zysk. Łączy "Inteligencję" z "Biznesem".

Klub Inteligencji Biznesu jest  business class!!!

Michał Modro
Radca Prawny

Dzięki Klubowi zrozumiałem mechanizmy, które umożliwiają zaistnienie na Linkedin, co przełożyło się u mnie na nowe możliwości sprzedażowe.

Po dwóch miesiącach mojego członkostwa udało mi się nawiązać kontakt z czołowymi przedstawicielami biznesu. Zostałem zauważony przez moich potencjalnych klientów oraz otrzymałem szereg poleceń.

A odkładając sprawy biznesowe na bok, Klub jest inspirującym miejscem spotkań ludzi o różnych drogach kariery, w którymi z przyjemnością przebywam. Dominuje tu wzajemne wsparcie, a nie rywalizacja.

Gdybym mógł cofnąć czas i zdecydować, czy mając obecną wiedzę, zostać członkiem Klubu, powtórzyłbym swoją decyzję bez wahania.

Witold Kowalski
Ex-CEO Nike i TelePizza

Co mnie przyciągnęło do Klubu Inteligencji Biznesu?
Po pierwsze możliwość podnoszenia umiejętności poruszania się w internetowym świecie ekspertów jakim jest LinkedIn.

Kluczem jednak do wszystkiego są charyzmatyczni organizatorzy, którzy znają się na tym co robią i robią to z pasją.

To oni zgromadzili bardzo energetyczną i sympatyczną społeczność, w której czuję się dobrze i wiem, że mnie mocno wspiera w działaniach internetowych i social-media.

Dziś dołączam do klubu także moich współpracowników, aby wzmacniać zarówno nasz wkład jak i wynik naszego social-sellingu.

Krzysztof Rumianowski
Inwestor 20 star-upów

Nasze wartości

WOLNOŚĆ

wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej

ZAUFANIE

budujemy wzajemne relacje z pełną świadomością, że jest to proces, który ma swoją dynamikę i etapy

SKUTECZNOŚĆ

korzystamy z nowoczesnych narzędzi dotarcia do szerokiej bazy potencjalnych klientów

SERDECZNOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ

zależy nam na dobrej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu