Gold Membership

Każda osoba i firma należąca do Klubu wnosi wartość do naszej społeczności w postaci posiadanych relacji, wiedzy i otwartości na innych.

Będąc w Klubie:

  • Nawiążesz relacje z przedsiębiorcami, którzy są liderami w swoich branżach.

  • Dowiesz się jak rozwijać firmę, prowadzić negocjacje, skutecznie komunikować się w social media, budować markę osobistą, korzystać z narzędzi AI.
  • Kluczowe, zwłaszcza z punktu widzenia długoterminowych relacji, są osobiste, indywidualne spotkania z Klubowiczami. Będąc w naszej społeczności masz dużą łatwość w ich inicjowaniu. Jest to potężna wartość, która dobrze wykorzystana daje rewelacyjne rezultaty.

 

 

Generalne zasady obowiązujące w Klubie:

  • Zasada wzajemności: jeżeli chcę coś uzyskać to najpierw sam powinienem dać (na każdym poziomie funkcjonowania Klubu).
  • Proaktywność: moja osobista efektywność zależy od mojego zaangażowania a pierwszy krok jest zawsze po mojej stronie (w każdej sytuacji i w każdej relacji).
  • Postawa życzliwości i zrozumienia: traktujemy się z szacunkiem, nie uprawiamy polityki ani sporów światopoglądowych, traktujemy błąd jako nieodłączny element procesu nauki.

Nauczysz się skutecznego działania w biznesowych social media od najlepszych!

Każda podejmowana przez Klubowiczów akcja ma silne przełożenie na widoczność Klubu. Dlatego Klub ma tak wysoką rozpoznawalność w biznesowych social media. Największą do tej pory akcją firmowaną przez Klub na LinkedIn był Konkurs Top Influencer, którego pierwsza edycja miała miejsce na przełomie stycznia/lutego 2021 r.

Top Influencer jest wydarzeniem cyklicznym organizowanym co roku. Łączny zasięg wyświetleń treści związanych z drugą edycją Konkursu, która miała miejsce w pierwszym kwartale 2022 r. wyniósł ponad milion!

Konkurs przyciągnął znane osoby z polskiego LinkedIn takie jak np Barbara Krysztofczyk - Head of PR Anny Lewandowskiej (I miejsce według głosowania społeczności), Rafał Brzoska (2 miejsce z wyboru Kapituły i społeczności), Ewa Brok (I miejsce z wyboru społeczności) czy dr. Maciej Kawecki, który ufundował nagrody dla pierwszej trójki zwycięzców.

Moje zaangażowanie - warunki uczestnictwa w społeczności Klubu 

  • Będę uczestniczył regularnie w spotkaniach społeczności Klubu.
  • Będę inicjował spotkania z wybranymi Klubowiczami.
  • Deklaruję otwartość na spotkania z innymi Klubowiczami.
  • Będę angażował się w rozwój Klubu poprzez zapraszanie gości oraz wkład finansowy.

Celem Klubu jest integrowanie osób, które wnoszą wartość dla naszej społeczności. Co ja mogę wnieść?

Porównaj dostępne możliwości związane z uczestnictwem w społeczności Klubu

BRONZE MEMBERSHIP
GOLD MEMBERSHIP
BUDOWA RELACJI
Spotkania merytoryczno-networkingowe Klubu
1-2 razy w roku maksimum
Bez limitu
Spotkania integracyjne
Raz w roku jako gość
Bez limitu
Wydarzenia Klubu (np. Wigilia, inne spotkania)
Rabat
Bilety po cenie przedpremierowej
Spotkania 1-1 z Klubowiczami
Wyłącznie na zaproszenie Klubowicza Gold
Bez ograniczeń
PROSPECTING
Uczestnictwo w prospectingu LinkedIn
-
Regularne i powtarzalne pozyskiwanie nowych relacji spoza Klubu
Dostęp do baz relacyjnych Klubu (ok. 500 kontaktów)
-
W ramach coachingu networkingowego
Kampanie mailingowe
-
W przypadku organizacji wspólnego wydarzenia
Targi i konferencje z Klubem
-
Setki wystawców i tysiące odwiedzających
WIEDZA I INSPIRACJA
Szkolenia Klubu
Rabat na wybrane szkolenia
+
Eksperci Klubu
-
+
MARKA OSOBISTA
Wieloletni know-how Klubu
-
+
Wsparcie społeczności Klubu bezpośrednio związane z działaniami w social media
-
+

W celu dołączenia do społeczności Klubu w statusie Gold Memember prosimy o kontakt.

Nasze wartości

WOLNOŚĆ

wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej

ZAUFANIE

budujemy wzajemne relacje z pełną świadomością, że jest to proces, który ma swoją dynamikę i etapy

SKUTECZNOŚĆ

korzystamy z nowoczesnych narzędzi dotarcia do szerokiej bazy potencjalnych klientów

SERDECZNOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ

zależy nam na dobrej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu