Witold Kowalski

Ex-CEO Nike | Mentor z 29 letnim doświadczeniem w biznesie | Konsultant dla start-upów, SME i korporacji międzynarodowych | Kreator 24 dyrektorów firm | pomaga firmom w rozwoju lub przetrwaniu

Konsultant i mentor biznesowy z 20 letnim doświadczeniem, jako CEO, w tym 13 lat w Nike Poland, mentor w projektach innowacyjnych Komisji Europejskiej, Akademii Menedżera Innowacji PARP oraz Fundacji Liderek Biznesu, właściciel start-upu WK Travel Inspirations – portalu rekomendacji zagranicznych tras turystycznych szytych na miarę dla miłośników historii i natury, wychowawca 24 liderów – dyrektorów znanych firm, przewodniczący rady nadzorczej Stava S.A. 

Od 10 lat właściciel jednoosobowej firmy usług doradczych WK Profit Consulting, która pomogła już ponad 70 firm SME i korporacji międzynarodowych, z kilkunastu branż i wielu krajów przez:

• mentoring kadry menedżerskiej
• holistyczny konsulting
• zamknięte szkolenia dla liderów, szyte na miarę

Oferuje kompleksowe podejście do rozwiązania problemów i wykorzystania potencjału firm w zakresie: 

- wsparcie kadry menedżerskiej w zarządzaniu zmianą
- tworzenie strategii
- poprawa efektywności operacyjnej
- szkolenia z przywództwa, finansów i zarządzania siecią detaliczną
- planowanie i controling w oparciu o księgowość zarządczą
- planowanie lub modyfikacja systemów i procesów
- tworzenie systemów motywacyjnych
- planowanie organizacji i zakresów obowiązków
- zarządzanie consumer experience
- zarządzanie kanałami, siecią sklepów lub partnerami, produktem, kategoriami


Witold Kowalski o Klubie Inteligencji Biznesu

Klub Inteligencji Biznesu to interesująca idea połączenia wzajemnego wsparcia biznesowego jego członków, także o ich kontakty poza klubem oraz forum do przekazywania i wymiany wiedzy. Jest to ciekawa grupa ludzi, mająca doświadczenie w całym spektrum branż, która dzięki częstym spotkaniom online integruje się, ale też dynamicznie rozwija. Dzięki prawdziwej pracy zespołowej w działaniach na Linkedin, każdy z jego członków ma realną szansę zwiększyć zauważalność swojej marki osobistej, ilość wyświetleń i reakcji na publikowane posty, brać udział w wydarzeniach klubowych online, jako uczestnik i prelegent, a w konsekwencji przełożyć swoją aktywność na sprzedaż.

Dzięki Klubowi zrozumiałem mechanizmy, które umożliwiają zaistnienie na Linkedin, co przełożyło się u mnie na nowe możliwości sprzedażowe. Do tej pory, przez 9 lat bezskutecznie próbowałem znacząco zwiększyć ilość wyświetleń swoich postów i artykułów, nie rozumiejąc algorytmów tego portalu. Miałem możliwość zaprezentować swoją historię w biznesie na panelu organizowanym przez Klub, co zaowocowało 22 tysiącami wyświetleń moich 3 postów, co wcześniej było absolutnie niemożliwe.

Wiem, że Klub w obecnej postaci to dopiero początek ambitnego planu integracji ludzi biznesu w sieć networkingową,  która ma ambicję stać się najskuteczniejszą organizacją wśród klubów biznesowych online w Polsce, z moim aktywnym udziałem.

Po dwóch miesiącach mojego członkostwa w Klubie Inteligencji Biznesu udało mi się nawiązać aktywny kontakt z czołowymi przedstawicielami biznesu i osobą, niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie psychologii. Zostałem także zauważony przez moich potencjalnych klientów. Udzieliłem jednej skutecznej rekomendacji członkowi Klubu a kilka następnych ma szansę przerodzić się w kontrakty klubowiczów. Z drugiej strony, otrzymałem szereg poleceń, które mogą zakończyć się nawiązaniem współpracy biznesowej.

A odkładając sprawy biznesowe na bok, Klub jest inspirującym miejscem spotkań ludzi o różnych drogach kariery, w którym z przyjemnością przebywam. Dominuje tu wzajemne wsparcie, a nie rywalizacja, nawet wśród członków pochodzących z tej samej branży.

Gdybym mógł cofnąć czas i zdecydować, czy mając obecną wiedzę, zostać członkiem Klubu, powtórzyłbym swoją decyzję bez wahania. Nie miałem kiedyś zaufania do organizacji networkingowych, ale w tym przypadku zmieniłem zdanie. Warto było! 

Nasze wartości

WOLNOŚĆ

wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej

ZAUFANIE

budujemy wzajemne relacje z pełną świadomością, że jest to proces, który ma swoją dynamikę i etapy

SKUTECZNOŚĆ

korzystamy z nowoczesnych narzędzi dotarcia do szerokiej bazy potencjalnych klientów

SERDECZNOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ

zależy nam na dobrej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu