Personal branding - czyli jak budować markę osobistą?

Personal branding - czyli jak budować markę osobistą?

Jak budować siebie od nowa, czyli o porażkach i drodze do sukcesu...

 

Tematyka spotkania:

- Jak zbudować markę osobistą?

- Wartości w naszym życiu, a kreowanie wizerunku publicznego

-Jak rozwijać naszą tożsamość? -Jak zostać autorytetem dla innych? -Autoprezentacja w naszym wizerunku -Jak mówić, aby nas słuchano. 

-Jak budować narrację swojej marki. 

- Jak budować siebie od nowa, czyli o porażkach i drodze do sukcesu...

 

Już 22 września o 19:30 podczas spotkania w Klub Inteligencji Biznesu będziemy gościć Przemysława Świercza. Człowieka, którego los doświadczył w sposób okrutny i złamał jego marzenia, ale jak się okazuje, jednak nie do końca!

 

W drodze, która nie była łatwa...

Historia Przemka nie jest klasyczną walką ze swoimi słabościami.

Kiedy jednak los, dosłownie miażdży Twoje marzenia, żeby wstać, trzeba mieć kręgosłup ze stali i serce ogromne!

Po wysłuchaniu historii Przemysława Świercza, czułem się zawstydzony, kiedy przypominałem sobie swoje wymówki. Zrozumiałem, że muszę się tym z Wami podzielić i porozmawiać, a raczej nakreślić perspektywę jak walczą ludzie z prawdziwym wyzwaniem!

Kim dla mnie jest mój Gość?
Przemek jest mówcą, jest liderem, ale przede wszystkim człowiekiem, który inspiruje do kreowania własnego procesu zmiany. Z ogromnym wyczuciem i niespotykanym zrozumieniem postrzega innych.

Zrozumiałem, że prawdziwy kapitan drużyny jest świadomy, że jego najsilniejszą amunicją jest siła grupy. To właśnie prawdziwy lider zyskuje szacunek, kiedy poświęca swój cenny zasób, taki jak osobisty czas i publicznie przyznaje się do zmiany zdania, gdy zachodzi tak potrzeba.

 

 

Nasze wartości

WOLNOŚĆ

wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej

ZAUFANIE

budujemy wzajemne relacje z pełną świadomością, że jest to proces, który ma swoją dynamikę i etapy

SKUTECZNOŚĆ

korzystamy z nowoczesnych narzędzi dotarcia do szerokiej bazy potencjalnych klientów

SERDECZNOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ

zależy nam na dobrej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu