WOLNOŚĆ
wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
✅ POZNASZ INNYCH PRZEDSIĘBIORCÓW I NAWIĄŻESZ RELACJE
Chcemy, żeby osoby związane z biznesem poznawały się nawzajem, inspirowały, wzmacniały swoją pozycję na rynku, robiły ze sobą interesy.
✅ POZNASZ NASZYCH PRELEGENTÓW
Osoby, które mają ugruntowaną pozycję biznesową i niestandardowe kompetencje (przeczytaj niżej).
✅ DOWIESZ SIĘ JAK DOŁĄCZYĆ DO KLUBU
Jakie korzyści daje członkostwo. Dostęp do wiedzy naszych ekspertów, nowe relacje biznesowe, nowe kontrakty, udział w wydarzeniach, budowa marki osobistej... To tylko część tego, co mamy Ci do zaoferowania! Więcej dowiesz się w trakcie spotkania.
📌 Agenda spotkania i prelegenci
Robin Barnett - Ex ambasador Wielkiej Brytanii z bogatym doświadczeniem w Europie Środkowej, obecnie oferujący wsparcie doradcze organizacjom i przedsiębiorstwom w zakresie opracowywania i wdrażania strategii, przywództwa, negocjacji i wywierania wpływu. Posiada ponad 40-letnie doświadczenie skoncentrowane na dostarczaniu niezależnych i wyważonych porad oraz znajdowaniu rozwiązań złożonych problemów politycznych i operacyjnych.
Witold Kowalski - Wprowadził do Polski i zarządzał przez trzynaście lat Nike Poland. Założyciel polskiej filii i dyrektor generalny przez siedem lat Telepizza Poland, Mentor w projektach innowacyjnych Komisji Europejskiej, Akademii Menadżera Innowacji PARP oraz Fundacji Liderek Biznesu.
Marcin Rutecki - założyciel: Klubu Inteligencji Biznesu, Brainfore oraz twórcą marki Top Influencer. Jest również związany z Infron - organizacją zajmującą się inżynierią sprzedaży w Internecie, będącą partnerem dla ekspansji biznesu online.
Piotr Alchimowicz - Od ponad 25 lat zamieszany w polską reklamę. Wciąż z dziecinną radością szukający nowych dróg pomimo dyrektorowania w McCann-Erickson, OgilvyOne Worldwide Poland, Gruppa66 Ogilvy, Ogilvy Interactive, TIPPINGPOINT. Jest doświadczonym jurorem festiwalowym z Cannes, Złotych Orłów, KTRów. Współtworzył wizerunki, działania i strategie wielu największych i najbardziej interesujących marek, zapisując na swoim koncie prawie cały alfabet reklamy od ABSOLUT do ZDROVIT.
Małgorzata Węgierek - CEO Havas Media Group. Czołowa ekspertka i liderka polskiego rynku komunikacji marketingowej, mediów i rozwoju biznesu. Związana z branżą od ponad 25 lat, kierowała wiodącymi międzynarodowymi firmami jak MEC (obecnie Wavemaker) czy Hubert Burda Media. Była członkinią Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, najważniejszej organizacji branżowej w Polsce, jak również Komitetu konkursu Effie. Obecnie w zarządzie Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Małgorzata Węgierek jest laureatką licznych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. AD Wo/MAN 2015 i 2018 magazynu Press. W 2017 zdobyła tytuł Bohatera Roku 2017 miesięcznika Media i Marketing Polska.
Marcin Roczniak - Prezes Klubu Inteligencji Biznesu. Specjalizuje się zakresie komunikacji i autoprezentacji w biznesie.Jest analitykiem transakcyjnym z bogatym dorobkiem szkoleniowym w tej dziedzinie. Posiada wysoko rozwinięte umiejętności budowania relacji biznesowych oraz współpracy wewnątrz organizacji z zachowaniem najwyższych standardów biznesowych. Nadzoruje proces kreowania marki osobistej dla członków Klubu Inteligencji Biznesu. Doświadczony manager i trener kompetencji miękkich.Jestem również trenerem z doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą oraz szkoleniem trenerów wewnętrznych.
Finał Konkursu poprowadzą:
Marcin Rutecki - Klub Inteligencji Biznesu
dr. Maciej Kawecki - Prorektor WSB w Warszawie, Prezes Instytutu Lema, Digital EU Ambassador, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych twórców polskiego LinkedIna, z historią rekordowych zasięgów.
Porozmawiaj z prelegentami, Klubowiczami i gośćmi wydarzenia w gustownych przestrzeniach Zamku Królewskiego w Warszawie. Nawiąż nowe relacje, poznaj nowe osoby.
#topinluencer2021 #networking #biznes #linkedin #event #marketing #biznes #klubinteligencjibiznesu
wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej
budujemy wzajemne relacje z pełną świadomością, że jest to proces, który ma swoją dynamikę i etapy
korzystamy z nowoczesnych narzędzi dotarcia do szerokiej bazy potencjalnych klientów
zależy nam na dobrej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu