Czy przez LinkedIn da się sprzedawać usługi prawne?

Czy przez LinkedIn da się sprzedawać usługi prawne?

 

Rozumiemy, że prawnik to nie tylko ekspert, ale również przedsiębiorca nastawiony na zysk.

Zapraszamy na spotkanie online poświęcone dyskusji o tym, jak prawnik ma rozwijać biznesowe relacje w strefie wirtualnej, aby doprowadzić do sprzedaży usług w realu. Elżbieta Czaczyńska wraz z Tomaszem Wojtysiem opowiedzą o efektywnym budowaniu marki personalnej prawnika oraz brandingu kancelarii prawnej.

Zapraszamy na panel, z którego dowiesz się m.in.:

▪️ Jak LinkedIn staje się Twoim terytorium sprzedaży.
▪️ Dlaczego prawnicy nie działają na LinkedIn.
▪️ Obalimy paradygmat, że dobra usługa sprzeda się sama.

 

Rozłożymy na czynniki pierwsze konto prawnika na LinkedIn:

- W czym właściwie jest mu pomocne?
- Jak stworzyć interesujący profil?
- Jak nawiązywać w tej przestrzeni relacje z potencjalnymi klientami?
- Jaką aktywność prowadzić na LinkedIn?
- Jak monetyzować relacje?

Podpowiemy, kiedy działać samodzielnie, a kiedy (i co) zlecić agencji.

I choć spotkanie jest dedykowane prawnikom, to każda branża wyniesie wartościowe wskazówki.

 

Do zobaczenia w poniedziałek 15 marca o 19:30.

 

Nasze wartości

WOLNOŚĆ

wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej.

ZAUFANIE

budujemy wzajemne relacje z pełną świadomością, że jest to proces, który ma swoją dynamikę i etapy.

SKUTECZNOŚĆ

korzystamy z nowoczesnych narzędzi dotarcia do szerokiej bazy potencjalnych klientów.

SERDECZNOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ

zależy nam na dobrej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu.