CREME DE LA CREME - o brandingu w najlepszym wydaniu!

O BRANDINGU w najlepszym wydaniu!  (Creme de la creme)

 

Gościem Specjalnym spotkania będzie Piotr Alchimowicz (Brainfore) - wykładowca akademicki, dyrektor kreatywny, doradca strategiczno-komunikacyjny.

Od ponad 25 lat zamieszany w polską reklamę. Wciąż z dziecinną radością szukający nowych dróg pomimo dyrektorowania w McCann-Erickson, OgilvyOne Worldwide Poland, Gruppa66 Ogilvy, Ogilvy Interactive, TIPPINGPOINT.

Jest doświadczonym jurorem festiwalowym z Cannes, Złotych Orłów, KTRów. Współtworzył wizerunki, działania i strategie wielu największych i najbardziej interesujących marek, zapisując na swoim koncie prawie cały alfabet reklamy od ABSOLUT do ZDROVIT.

 

Wydarzenie odbędzie się w otoczeniu luksusowych samochodów, które przygotował gospodarz wydarzenia - iMotors!

O wrażenia estetyczne zadba ToTuart - galeria sztuki współczesnej, prezentująca dzieła wyselekcjonowanych artystów.

Moda, również znajdzie swoje miejsce podczas uroczystego wieczoru. Swoją jesienno - zimową kolekcję przedstawi  firma Balamonte, której właścicielem jest Grzegorz Krychowiak.

 

Spotkanie planowane jest na 30 września 2021 na godzinę 19:00 Transmisja online zaczyna się o 19:30.

 

Plan wydarzenia

1. Wstęp:

Przedstawienie partnerów wydarzenia: 15 min

Część merytoryczna: 1h 50 min

 

2. Marki i MY - esencja tego czym jest Marka - panel dyskusyjny 45 min

Paneliści:

- Piotr Alchimowicz (Brainfore - Twórca sukcesu marketingowego największych korporacji)

- Marcin Rutecki (Klub Inteligencji Biznesu / Infron)

- Małgorzata Węgierek (CEO Havas Media Group - jednej z największych agencji mediowych na świecie) 

- Paweł Masiukiewicz (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Grupy LUX MED)

 

3. Przedstawienie raportu "Meaningful Brands" Havas 20 min

Wartość marki, a co za tym idzie jej atrakcyjność dla konsumentów można zrozumieć przez połączenie korzyści "funkcjonalnych", "osobistych" i "zbiorowych".

Najnowszy raport Havas dotyka esencji tego czym jest marka, jak ją rozumieć i komunikować.

 

4. Branding kluczem do budowy trwałej pozycji rynkowej w ujęciu międzynarodowym? Panel dyskusyjny (Temat do dopracowania) 45 min

Paneliści:

- Piotr Alchimowicz (Brainfore - Twórca sukcesu marketingowego największych korporacji)

- Yaroslav Romanchuk (FTA / Doradca Pierwszego Wicepremiera, Ministra Gospodarki Ukrainy)

- Witold Kowalski (ex Prezes Nike Polska / Dyrektor Generalny Telepizza Poland)

- Michał Modro

 

5. Część networkingowa: 45 min

- moderowany networking dla uczestników spotkania.

O przestrzeń biznesową zadbają: Klub Inteligencji Biznesu oraz Foreign Trade e-Agency (FTA).

 

6. Część integracyjna

- otwarty bufet

- muzyka

Nasze wartości

WOLNOŚĆ

wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej

ZAUFANIE

budujemy wzajemne relacje z pełną świadomością, że jest to proces, który ma swoją dynamikę i etapy

SKUTECZNOŚĆ

korzystamy z nowoczesnych narzędzi dotarcia do szerokiej bazy potencjalnych klientów

SERDECZNOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ

zależy nam na dobrej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu