WOLNOŚĆ
wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej
Jakie elementy autoprezentacji mają największy wpływ na skuteczną prezentację?
Jak budować profesjonalną markę osobistą?
Jak skutecznie wypracować kompetencje i lekkość w profesjonalnym wizerunku na scenie?
Już 2 czerwca o 19:30 podczas spotkania w Klub Inteligencji Biznesu... będę gościł prezentera telewizyjnego Macieja Dolegę
Maciek od lat pracuje przed kamerą, a swoim warsztatem dzieli się również, prowadząc liczne szkolenia w tym zakresie.
A o czym będziemy rozmawiać?
O autentyczności na scenie. O naturalności i spójności przed publicznością. O budowaniu warsztatu, który ukształtuje naszą komunikację - pełną autonomii i pewności siebie w każdym aspekcie.
Podpowiemy...
Co zrobić, aby pokonać stres i strach przed wystąpieniami publicznymi. Ja przestawić wektor naszych emocji na pełną ekspresji prezentację na scenie?
Spotkanie w formule hybrydowej. Osoby, które chciałyby uczestniczyć w spotkaniu na żywo - proszę o wiadomość (w korespondencji prywatnej).
Marcin Roczniak
Specjalizuję się zakresie komunikacji i autoprezentacji w biznesie.
Jestem analitykiem transakcyjnym z bogatym dorobkiem szkoleniowym w tej dziedzinie. Posiadam wysoko rozwinięte umiejętności budowania relacji biznesowych oraz współpracy wewnątrz organizacji z zachowaniem najwyższych standardów biznesowych.
Jestem również trenerem z doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą oraz szkoleniem trenerów wewnętrznych. Swoje doświadczenie zdobywałem jako Trener w oraz manager w Vistula Group S.A. oraz Sandler Training.
Ponadto jestem wykształconym ekspertem w dziedzinie wizerunku i autoprezentacji. Jako multitrener prowadzę zajęcia z wystąpień publicznych oraz komunikacji w biznesie.
Maciej Dolega
Pracę w telewizji zaczynał w TVP Info, gdzie trafił na początku jako zwykły reporter - praktykant do Telewizyjnego Kuriera Warszawskiego. Stacja szukała wówczas prezentera do redakcji pogody i Dolega wstrzelił się idealnie. Był redaktorem w telewizyjnej Trójce przez sześć lat. Nie przebił się, mimo to, do mediów kolorowych, jak jego koleżanki po fachu. Niewiele też go było w Internecie. Do dziś nie ma swojego życiorysu na Wikipedii. Po części sam to sobie zawdzięcza. Uważa, że jego prywatne życie nie ma nic wspólnego z zawodowym. "Choć media i wieczorne imprezy mają swój urok, to potrzebuję od czasu do czasu uciec od miejskiego zgiełku na ulubioną mazurską wieś", opowiada.
Dolega jest przekonany, że ma w życiu dużo szczęścia. "Zawsze czuwała nade mną Opatrzność". Gdy był studentem, często chodził ul. Świętokrzyską, przy której znajduje się siedziba programów informacyjnych TVP. Zerkał w górę na balkon, gdzie stała kamera, dziennikarz zaś zdawał relację na żywo. Taka praca była wówczas tylko nieuchwytnym marzeniem. Po latach to marzenie się ziściło.
W 2012 roku przeszedł najpierw do stacji TTV, później do TVN. Przez kilka miesięcy prowadził wieczorny Teleserwis, w którym relacjonował najważniejsze wydarzenia z kraju i świata. W tym samym roku został również współgospodarzem kulturalno - modowej audycji w Radiu PiN. "Naszymi gośćmi były czołowe postacie polskiego filmu, muzyki, mody i sportu", dodaje.
W 2012 roku Dolega podjął równocześnie pracę w Fashion Magazine. Przez ten czas udało mu się m.in. współorganizować dwie edycje najbardziej prestiżowych nagród modowych w Polsce, czyli Nagród Fashion Magazine. Magazyn jest, jego zdaniem, przodującą publikacją o modzie w Polsce. "Ogromną satysfakcję daje mi możliwość jego współtworzenia, zarówno od strony marketingowej, jak i pojawiających się w nim sesji", mówi.Obecnie skupia się na pracy w telewizji, która wciąż stawia przed nim nowe wyzwania. Jest także wziętym konferansjerem. Jak mówi "Prowadzenie różnego rodzaju wydarzeń to też wspaniałe doświadczenie"Jest fanem NBA, klasycznej mody męskiej, motocykli i amerykańskich seriali. Lubi podróżować, poznawać inne kultury i kraje.
wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej
budujemy wzajemne relacje z pełną świadomością, że jest to proces, który ma swoją dynamikę i etapy
korzystamy z nowoczesnych narzędzi dotarcia do szerokiej bazy potencjalnych klientów
zależy nam na dobrej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu