Bycie sobą to najważniejsza część profesjonalnego wizerunku

Bycie sobą to najważniejsza część profesjonalnego wizerunku.

 

 

Jakie elementy autoprezentacji mają największy wpływ na skuteczną prezentację?
Jak budować profesjonalną markę osobistą?
Jak skutecznie wypracować kompetencje i lekkość w profesjonalnym wizerunku na scenie?

 

Już 2 czerwca o 19:30 podczas spotkania w Klub Inteligencji Biznesu... będę gościł prezentera telewizyjnego Macieja Dolegę

Maciek od lat pracuje przed kamerą, a swoim warsztatem dzieli się również, prowadząc liczne szkolenia w tym zakresie.

 

A o czym będziemy rozmawiać? 
O autentyczności na scenie. O naturalności i spójności przed publicznością. O budowaniu warsztatu, który ukształtuje naszą komunikację - pełną autonomii i pewności siebie w każdym aspekcie.

 

Podpowiemy... 
Co zrobić, aby pokonać stres i strach przed wystąpieniami publicznymi. Ja przestawić wektor naszych emocji na pełną ekspresji prezentację na scenie?
Spotkanie w formule hybrydowej. Osoby, które chciałyby uczestniczyć w spotkaniu na żywo - proszę o wiadomość (w korespondencji prywatnej).

 

Potwierdzenie zapisu oraz link do wejścia na panel zostaną automatycznie wysłane na adres mailowy wskazany przy rejestracji. Link będzie ponownie przesłany mailowo na 20 minut przed wydarzeniem.

 

 

 

Marcin Roczniak
Specjalizuję się zakresie komunikacji i autoprezentacji w biznesie.
Jestem analitykiem transakcyjnym z bogatym dorobkiem szkoleniowym w tej dziedzinie. Posiadam wysoko rozwinięte umiejętności budowania relacji biznesowych oraz współpracy wewnątrz organizacji z zachowaniem najwyższych standardów biznesowych.

Jestem również trenerem z doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą oraz szkoleniem trenerów wewnętrznych. Swoje doświadczenie zdobywałem jako Trener w oraz manager w Vistula Group S.A. oraz Sandler Training.
Ponadto jestem wykształconym ekspertem w dziedzinie wizerunku i autoprezentacji. Jako multitrener prowadzę zajęcia z wystąpień publicznych oraz komunikacji w biznesie.

 

Maciej Dolega
Pracę w telewizji zaczynał w TVP Info, gdzie trafił na początku jako zwykły reporter - praktykant do Telewizyjnego Kuriera Warszawskiego. Stacja szukała wówczas prezentera do redakcji pogody i Dolega wstrzelił się idealnie. Był redaktorem w telewizyjnej Trójce przez sześć lat. Nie przebił się, mimo to, do mediów kolorowych, jak jego koleżanki po fachu. Niewiele też go było w Internecie. Do dziś nie ma swojego życiorysu na Wikipedii. Po części sam to sobie zawdzięcza. Uważa, że jego prywatne życie nie ma nic wspólnego z zawodowym. "Choć media i wieczorne imprezy mają swój urok, to potrzebuję od czasu do czasu uciec od miejskiego zgiełku na ulubioną mazurską wieś", opowiada.
Dolega jest przekonany, że ma w życiu dużo szczęścia. "Zawsze czuwała nade mną Opatrzność". Gdy był studentem, często chodził ul. Świętokrzyską, przy której znajduje się siedziba programów informacyjnych TVP. Zerkał w górę na balkon, gdzie stała kamera, dziennikarz zaś zdawał relację na żywo. Taka praca była wówczas tylko nieuchwytnym marzeniem. Po latach to marzenie się ziściło.

W 2012 roku przeszedł najpierw do stacji TTV, później do TVN. Przez kilka miesięcy prowadził wieczorny Teleserwis, w którym relacjonował najważniejsze wydarzenia z kraju i świata. W tym samym roku został również współgospodarzem kulturalno - modowej audycji w Radiu PiN. "Naszymi gośćmi były czołowe postacie polskiego filmu, muzyki, mody i sportu", dodaje.

W 2012 roku Dolega podjął równocześnie pracę w Fashion Magazine. Przez ten czas udało mu się m.in. współorganizować dwie edycje najbardziej prestiżowych nagród modowych w Polsce, czyli Nagród Fashion Magazine. Magazyn jest, jego zdaniem, przodującą publikacją o modzie w Polsce. "Ogromną satysfakcję daje mi możliwość jego współtworzenia, zarówno od strony marketingowej, jak i pojawiających się w nim sesji", mówi.Obecnie skupia się na pracy w telewizji, która wciąż stawia przed nim nowe wyzwania. Jest także wziętym konferansjerem. Jak mówi "Prowadzenie różnego rodzaju wydarzeń to też wspaniałe doświadczenie"Jest fanem NBA, klasycznej mody męskiej, motocykli i amerykańskich seriali. Lubi podróżować, poznawać inne kultury i kraje.

Nasze wartości

WOLNOŚĆ

wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej

ZAUFANIE

budujemy wzajemne relacje z pełną świadomością, że jest to proces, który ma swoją dynamikę i etapy

SKUTECZNOŚĆ

korzystamy z nowoczesnych narzędzi dotarcia do szerokiej bazy potencjalnych klientów

SERDECZNOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ

zależy nam na dobrej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu