Autoprezentacja i wystąpienia publiczne - warsztaty

Warsztaty z wystąpień publicznych skierowane są do wszystkich osób, które dokonują prezentacji firmy i jej produktów, zajmują się przekonywaniem współpracowników, przełożonych, inwestorów do proponowanych rozwiązań, kontaktują się z klientami lub po prostu chciałyby się nauczyć sztuki autoprezentacji. Szkolenie uczy zasad przygotowywania profesjonalnych prezentacji, technik wystąpień scenicznych oraz przemówień publicznych.

Ważnym elementem warsztatów jest praca z kamerą. Prezentacje są nagrywane i omawiane.

Podczas szkolenia prezentujący otrzymują feedback od uczestników, a po zakończeniu szczegółowy opis każdej z 3 prezentacji (w pisemnym podsumowaniu)

Wystąpienia Publiczne

Warsztaty z wystąpień publicznych skierowane są do wszystkich osób, które dokonują prezentacji firmy i jej produktów, zajmują się przekonywaniem współpracowników, przełożonych, inwestorów do proponowanych rozwiązań, kontaktują się z klientami lub po prostu chciałyby się nauczyć sztuki autoprezentacji. Szkolenie uczy zasad przygotowywania profesjonalnych prezentacji, technik wystąpień scenicznych oraz przemówień publicznych.

Ważnym elementem warsztatów z kamerą. Prezentację są nagrywane i omawiane. Podczas szkolenia prezentujący otrzymują feedback od uczestników, a po zakończeniu szczegółowy opis każdej z 3 prezentacji (w pisemnym podsumowaniu)

CELE:

  • Nabycie umiejętności przygotowania i wygłoszenia prezentacji przed publicznością
  • Nauczenie się mówić tak, by inni słuchali
  • Budowanie pewności siebie i lekkości na scenie
  • Skuteczny "storytelling" w businessie - trafianie do emocji i wyobrażeń słuchaczy

Po szkoleniu uczestnicy:

  • Potrafią wykorzystać elementy komunikacji niewerbalnej w celu wzmocnienia przekazu prezentacji
  • Umiejętnie dostosowują sposób przekazu i dopasowują prezentację do odbiorcy
  • Potrafią przygotować logiczne, spójne i zrozumiałe wystąpienie
  • Opowiadają z zaangażowaniem, obrazowo przedstawiają temat prezentacji
  • Znają techniki radzenia sobie z tremą
  • Potrafią zainteresować i zaangażować słuchaczy
  • Dobrze dobierają i przedstawiają argumenty
  • Budują klarowne wypowiedzi
  • Zachowują pewność siebie podczas wystąpienia
  • Wiedza na temat anatomii sceny
  • Otrzymują pakiet materiałów do przygotowania własnej prezentacji.

Metody stosowane podczas warsztatów:

  • Praktyka i ćwiczenia - każdy moduł warsztatów zawiera zestaw ćwiczeń pogłębiających nabywane umiejętności
  • Występy przed grupą - uczestnicy symulują prezentację przed publicznością
  • Nagrywanie uczestników - wystąpienia są nagrywane, dzięki czemu uczestnicy mogą je przeanalizować (nagania przekazywane są dla uczestników szkolenia)

 

TRENER: MARCIN ROCZNIAK Współzałożyciel Klubu Inteligencji Biznesu. Prezes Foreign Trade e-Agency.

Specjalizuje się zakresie komunikacji i autoprezentacji w biznesie.
Jest analitykiem transakcyjnym z bogatym dorobkiem szkoleniowym w tej dziedzinie. Posiada wysoko rozwinięte umiejętności budowania relacji biznesowych oraz współpracy wewnątrz organizacji z zachowaniem najwyższych standardów biznesowych. Nadzoruje proces kreowania marki osobistej dla członków Klubu Inteligencji Biznesu. Doświadczony manager i trener kompetencji miękkich.
Jestem również trenerem z doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą oraz szkoleniem trenerów wewnętrznych.

Swoje doświadczenie zdobywałem jako Trener w oraz manager w Vistula Group S.A. oraz Sandler Training.

Ponadto jest wykształconym ekspertem w dziedzinie wizerunku i autoprezentacji. Jako multitrener prowadzi zajęcia z wystąpień publicznych oraz komunikacji w biznesie.

 

 

Centrum Szkoleniowe Wspólna(wcześniej Centrum Szkoleniowe Pankiewicza)
Wspólna 56 Warszawa
Kontakt w sprawie sal szkoleniowych:tel. kom.: 664-431-879 -mail: marcin.roczniak@klubonline.eu

Nasze wartości

WOLNOŚĆ

wspieramy biznes nie próbując formatować członków Klubu do struktury korporacyjnej

ZAUFANIE

budujemy wzajemne relacje z pełną świadomością, że jest to proces, który ma swoją dynamikę i etapy

SKUTECZNOŚĆ

korzystamy z nowoczesnych narzędzi dotarcia do szerokiej bazy potencjalnych klientów

SERDECZNOŚĆ I WYROZUMIAŁOŚĆ

zależy nam na dobrej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu